Algemene voorwaarden

Verwerkingsverantwoordelijke:

SAMCirkel, Bart Bollen

Omgangstraat 1, 9750 Kruisem

0478/970.933

info@samcirkel.be

BE 0867.819.507

DEEL 1 – ALGEMEEN

Artikel 1 – Definities In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:

1. Dienstverlener: Eigenaar SAMCirkel en hoofddocent Bart Bollen

2. Aanbod: alle aanbiedingen en prijsopgaven uitgaande van mij, ofwel via mijn website, via sociale media ofwel via e-mail.

3. Dienst: de diensten die ik (Bart Bollen) lever

4. Herroepingsrecht: het recht van een consument om binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen af te zien van een overeenkomst op afstand en dit conform artikel VI.47 ev. WER.

5. Ingangsdatum: de overeenkomst gaat in op de dag van de inschrijving bij de evenementen of abonnementen, bij ondertekening van de overeenkomst of bij het aankopen van een product/dienst.

6. Klant: De consument of ondernemer die een overeenkomst afsluit met mij en hierdoor de algemene voorwaarden aanvaardt.

7. Overeenkomst: de overeenkomst aangegaan tussen jij, als Klant, en mij, als Dienstverlener

8. Producten: workshops, trajecten en producten die ik via mijn website verkoop

9. Schriftelijk: de schriftelijke communicatie zowel via e-mail of via een aangetekend schrijven waar nodig.

10. Website: www.samcirkel.be

Artikel 2 – Toepasselijkheid algemene voorwaarden

2.1. In deze algemene voorwaarden beschrijf ik, als Dienstverlener, de regels op basis waarvan ik als Dienstverlener, onze diensten aan jou, als Klant, zal leveren. Deze voorwaarden zijn van toepassing op al mijn offertes, aanbiedingen, online trainingen, opleidingen, diensten en producten, en bevatten belangrijke informatie over jouw rechten en verplichtingen.

2.2. Deze algemene voorwaarden hebben steeds voorrang op eventuele algemene voorwaarden van jou, als Klant. Dit voor zover er niet van onze voorwaarden schriftelijk is afgeweken.

2.3. De laatste versie van de algemene voorwaarden zijn steeds van toepassing. Deze versie zal je altijd op de website terugvinden.

Artikel 3 – Aanbod en aanvaarding

3.1. Ik, als Dienstverlener, doe steeds een aanbod via onze website, via e-mail of sociale media. De prijzen zijn vaste prijzen, uitgedrukt in euro. De gehanteerde tarieven zijn steeds inclusief BTW, tenzij anders wordt aangegeven.

3.2. Ik, als Dienstverlener, heb steeds het recht om de tarieven en/of voorwaarden aan te passen. Het aanbod dat bestond op het moment dat jij, als Klant, het aanvaardt, m.a.w. aankoopt, is het geldende aanbod.

3.3. Ik, als Dienstverlener, kan niet aan mijn aanbod worden gehouden indien jij, als Klant, redelijkerwijze kon begrijpen dat het aanbod, of een onderdeel daarvan, een kennelijke materiële vergissing of verschrijving bevat, zoals een onrealistische hoge korting of ongebruikelijk lage vraagprijs.

3.4. Bij aanvaarding van het aanbod voor de levering van een dienst of product ga jij, als Klant, ermee akkoord dat de overeenkomst direct wordt uitgevoerd en nagekomen. Jij, als Klant-consument, ziet hiermee af van jouw herroepingsrecht (indien dit van toepassing zou zijn).

Artikel 4 – Uitvoering van de overeenkomst en informatieverstrekking Klant

4.1. Ik, als Dienstverlener, bied verschillende soorten diensten en trajecten aan. Tenzij schriftelijk anders zou zijn overeengekomen, zullen de werkzaamheden van mij, als Dienstverlener, bestaan uit het geven van: geven van workshops, cursussen, opleidingen, trajecten, consulten, retreats

4.2. Ik, als Dienstverlener, voer de opdracht naar beste inzicht en vermogen uit. Ik, als Dienstverlener, ben niet aansprakelijk voor het niet-bereiken van het resultaat dat jij, als Klant beoogde. Het beoogde resultaat is steeds afhankelijk van de inzet van jou, als Klant.

Artikel 5 – vergoeding:

5.1. Algemeen De prijs is steeds afhankelijk van de gekozen training of product. De prijzen staan steeds vermeld op mijn website. De vermelde tarieven zijn inclusief BTW. Het overeengekomen tarief omvat alle kosten met uitzondering van extra producten/diensten. Eventuele bijkomende kosten zullen steeds apart worden aangegeven en vallen ten laste van jou, als Klant.

5.2. Facturatie en betaling

  • 5.2.1. Bij aankoop van een dienst op onze website, zal jij, als Klant, het gehele bedrag online betalen via de gegeven opties op onze website.
  • 5.2.2. Bij aankoop van een dienst op factuur, zal jij, als Klant, een factuur ontvangen die binnen de 8 dagen en uiterlijk voor aanvang van de dienst, dient betaald te worden.
  • 5.2.3. Bij niet–betaling of wanbetaling van de factuur binnen de gestelde termijn, worden alle openstaande facturen van rechtswege en zonder ingebrekestelling onmiddellijk opeisbaar en ben jij, als Klant, vanaf de vervaldag van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een verwijlintrest verschuldigd van 10% per jaar op het factuurbedrag evenals een forfaitaire schadevergoeding ten belope van 10% met een minimum van 150,00 euro. In geval van gedeeltelijke betaling blijft een integrale schadevergoeding verschuldigd.

5.3. Domiciliëring en gespreide betaling.

  • 5.3.1. Opleidingen kunnen indien gewenst en zoals aangegeven bij inschrijving via voorschot en gespreid restsaldo betaald worden. De maandelijkse vergoeding dient voorafgaandelijk de opgegeven lesdagen betaald te worden, hetzij via SEPA Europese domiciliëring, hetzij via automatische betalingsopdrachten, tenzij anders overeengekomen. Het voorschot zoals aangegeven bij inschrijving wordt onmiddellijk betaald, en hiermee geef jij, als Klant, jouw goedkeuring voor de verdere afbetaling in delen, hetzij via SEPA domiciliëring, hetzij via betalingsopdracht. Daarna zal de gespreide betaling maandelijks gebeuren, steeds één maand erna (vb. 5 september ingeschreven, zal de eerstvolgende betaling via SEPA domiciliëring op 1 oktober van de rekening gaan. Betalingsopdrachten dienen op de dag van ontvangst betaald te worden).
  • 5.3.2. Indien jij, als Klant, niet tijdig betaalt, ben ik, als Dienstverlener, gerechtigd om onze Dienstverlening stop te zetten totdat het verschuldigde bedrag ontvangen is. De verplichting tot betalen blijft in deze situatie onverkort bestaan.
  • 5.3.3. Bij niet–betaling of wanbetaling binnen de gestelde termijn, worden alle openstaande facturen van rechtswege en zonder ingebrekestelling onmiddellijk opeisbaar en ben jij, als Klant, vanaf de vervaldag van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling een verwijlintrest verschuldigd van 10% per jaar op het factuurbedrag evenals een forfaitaire schadevergoeding ten belope van 10% met een minimum van 150,00 euro. In geval van gedeeltelijke betaling blijft een integrale schadevergoeding verschuldigd

Artikel 6 – Wijzigen of beëindiging van de overeenkomst

6.1. De duurtijd is steeds afhankelijk van de gekozen workshop/cursus/opleiding/consult/retreat. Ik, als Dienstverlener zal steeds op voorhand meedelen hoe lang de training/traject zal duren. Deze informatie wordt ook steeds beschikbaar gesteld via onze website. De overeenkomst kan in principe niet vroegtijdig worden stopgezet. De aangekochte workshop/cursus/opleiding/consult/retreat kent een looptijd zoals vermeld bij de aankoop en zoals opgenomen in de bijzondere voorwaarden. Bij aanschaf van de workshop/cursus/opleiding/consult/retreat ga jij, als Klant, ermee akkoord dat de gehele workshop/cursus/opleiding/consult/retreat dient te worden betaald, ook wanneer jij, als Klant, gedurende de workshop/cursus/opleiding/consult/retreat tot annulering wenst over te gaan. Wanneer jij, als Klant, ervoor opteert om de workshop/cursus/opleiding/consult/retreat te annuleren, heb je geen enkel recht op enige terugbetaling.

6.2. Ik, als Dienstverlener, ben gerechtigd de overeenkomst per direct geheel of gedeeltelijk te ontbinden zonder verplichting tot schadevergoeding als jij, als Klant, niet, of slechts gedeeltelijk aan zijn verplichtingen uit de overeenkomst voldoet. Ik, als Dienstverlener, kan maar onze diensten naar behoren uitoefenen wanneer jij, als Klant aan jouw contractuele verplichtingen voldoet.

Artikel 7 – Herroepingsrecht

7.1. De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor deze Klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen of diensten online aankopen. Jij, als Klant, hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen de aankoop van de aangekochte fysieke producten te ontbinden. Ik, als Dienstverlener, heb het recht jou, als Klant, te vragen naar de reden van herroeping, maar jij, als Klant, bent niet verplicht een reden op te geven. De bedenktijd uit het vorige lid gaat in op de dag nadat jij, als Klant, of een aangewezen derde, de bevestigingse-mail heeft ontvangen.

7.2. Uitzonderingen:

  • 7.2.1. Het herroepingsrecht geldt niet voor de online trainingen, cursus/opleiding en e-books. De ontbinding van downloads en andere leveringen van digitale inhoud, niet geleverd op een materiële drager, is aldus niet mogelijk wanneer jij, als Klant, voorafgaand aan de levering uitdrukkelijk hebt ingestemd met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd en je hebt erkend het ontbindingsrecht te verliezen bij het verlenen van deze toestemming.
  • 7.2.2. Het herroepingsrecht geldt ook niet voor dienstenovereenkomsten na de volledige uitvoering van de dienst indien tot de uitvoering werd overgegaan met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument, en mits jij, als Consument, hebt erkend dat je jouw herroepingsrecht verliest zodra ik, als Dienstverlener, de overeenkomst volledig heb uitgevoerd.

Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht

8.1. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je, als Klant, mij, als Dienstverlener, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, of per e-mail) op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen. Deze mededeling moet ons, als Dienstverlener, bereiken voordat de herroepingstermijn is verstreken. Om de herroepingstermijn na te leven moet jij, als Klant, jouw mededeling betreffende de uitoefening van je herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

8.2. Jij, als Klant, moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop je jouw beslissing om de overeenkomst te herroepen hebt meegedeeld, terugzenden naar ons, als Dienstverlener. Jij, als Klant, bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.

8.3. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van jou, als Klant.

8.4. Indien het teruggestuurde product op één of andere manier in waarde verminderd is, behoud ik, als Dienstverlener, me het recht voor om jou, als Klant, aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door jou, als Klant, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

8.5. Indien jij, als Klant, de overeenkomst herroept, zal ik, als Dienstverlener alle tot op dat moment van jou, als Klant, ontvangen betalingen, inclusief de standaard leveringskosten, aan jou, als Klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat ik op de hoogte ben gesteld van de beslissing van jou, als Klant, om de overeenkomst te herroepen. Bij verkoopovereenkomsten kan ik, als Dienstverlener, wachten met de terugbetaling totdat ik alle goederen heb terug gekregen.

8.6. Ik, als Dienstverlener, betaal jou, als Klant, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij, als Klant, de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij jij, als Klant, uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou, als Klant, voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Artikel 9 – Betwistingen

Jij, als Klant, bent verplicht om eventuele klachten over facturen en/of geleverde diensten of producten binnen de 8 dagen na het ontstaan van de klacht schriftelijk kenbaar maken aan ons, als Dienstverlener. Indien van een gebrek later melding zou worden gemaakt van een fysiek product, dan komt jou, als Klant, geen absoluut recht meer toe op herstel, vervanging of schadeloosstelling.

Jij, als Klant, kan ook steeds kiezen om een klacht in te dienen bij de consumentenombudsdienst van de Federale Overheid. Dit kan via deze link: https://consumentenombudsdienst.be/nl.

Artikel 10 – Online trainingen en schoolplatform

10.1. Toegang tot online trainingen en schoolplatform is persoonlijk. Toegang tot de online trainingen en schoolplatform of de inhoud van de trainingen en opleidingen mogen niet gedeeld worden met derden.

10.2. Bij een vermoeden van het delen van toegang tot een online training of opleiding met derden, wordt de toegang tot de online training voor onbepaalde tijd geblokkeerd, zonder dat ik, als Dienstverlener, jou, als Klant, enige vergoeding of betaling verschuldigd ben.

10.3. Ik, als Dienstverlener, heb de online trainingen en schoolplatform ontworpen naar aanleiding van onze ervaring en kennis op vlak van transformatie coaching. Met de online trainingen wens ik, als Dienstverlener, jou, als Klant, de nodige tools bij te brengen.

10.4. De aangeboden online trainingen en schoolplatform, waarbij online cursusmateriaal wordt geleverd, worden aangeleverd via onze Website of via een online platform.

10.5. Jij, als Klant, dient tenminste over een e-mailadres en over een internetverbinding, webbrowser en daarvoor geschikte apparatuur te beschikken, om gebruik te maken van de online trainingen.

10.6. Ik, als Dienstverlener, bied geen garantie op enige vooruitgang of verbetering, noch bied ik enige garantie op resultaat. De resultaten zijn steeds afhankelijk van de inspanningen van jou, als Klant.

10.7. Jij, als Klant, dient je te onthouden van elk gebruik van (de inhoud van) de online trainingen en schoolplatform, dat onrechtmatig is of schadelijk kan zijn voor ons, als Dienstverlener.

Artikel 11 – Aansprakelijkheid

11.1. Overmacht. Ik, als Dienstverlener, aanvaard geen enkele aansprakelijkheid wanneer ik als gevolg van overmacht of vreemde oorzaak niet mijn verplichting kan voldoen. Wanneer de overmacht slechts tijdelijk van aard is, zal ik alsnog aan onze contractuele verplichtingen trachten te voldoen vanaf het moment dat dit redelijkerwijs weer mogelijk is. Als blijkt dat een verderzetting niet meer mogelijk is, zal de overeenkomst in onderling overleg herzien of ontbonden worden.

11.2. Relaties met derden. Voor zover ik, als Dienstverlener, afhankelijk zou zijn van de medewerking, diensten en leveringen van derden, kan ik, als Dienstverlener, op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor schade voortkomend uit deze relaties of het verbreken ervan.

11.3. Contractuele tekortkomingen. Ik, als Dienstverlener, zal me steeds inspannen de overeenkomst naar beste inzicht, vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uit te voeren. Jij, als Klant, erkent dat ik, als Dienstverlener, slechts een inspanningsverbintenis heb en geen resultaatsverbintenis. Ik, als Dienstverlener, heb het recht om derden in te schakelen voor de uitvoering van deze overeenkomst. Ik, als Dienstverlener, heb deze derden met de hoogst mogelijke zorg geselecteerd om een goede kwaliteit van uitvoering te kunnen bereiken. Indien bij het uitvoeren van onze overeenkomst een ernstige tekortkoming aan mij, de Dienstverlener, te wijten zou zijn kan je mij schriftelijk in gebreke stellen, waarbij er een redelijke termijn wordt gegund om alsnog mijn verplichtingen na te komen. Ik, als Dienstverlener, kan slechts aansprakelijk gesteld worden voor een vervangende schadevergoeding die niet hoger kan zijn dan het factuurbedrag. Ik ben niet verantwoordelijk voor enige tekortkoming van een aangestelde of derden. Iedere aansprakelijkheid voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder enige vergoeding van indirecte schade, gevolgschade of schade wegens gederfde omzet of winst.

11.4. Technische problemen website. Ik, als Dienstverlener kan geen bepaalde uptime van de website garanderen. De digitale inhoud kan daardoor eventueel voor korte periodes niet beschikbaar zijn. Jij, als Klant, kan hiervoor geen vergoeding vorderen, wanneer dit binnen redelijke proporties blijft. Ik, als Dienstverlener, zal alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat onze website en de online diensten zo spoedig mogelijk weer beschikbaar is. Ik, als Dienstverlener, kan evenwel geen enkele garantie bieden.

11.5. Website. Ik, als Dienstverlener, ben niet aansprakelijk voor schade door inbraak of hacking van onze website. Ik, als Dienstverlener, zal het nodige doen om alle redelijke beveiligingsmaatregelen in acht te nemen en dit conform de stand ter technieken die op dit moment beschikbaar zijn. Ik, als Dienstverlener, ben niet aansprakelijk voor schade door phising, farming of andere vormen van internetfraude of andere criminele activiteiten.

Artikel 12 – Intellectuele eigendomsrecht

12.1. Door acceptatie van deze algemene voorwaarden wordt uitdrukkelijk erkend door jou, als Klant, dat alle ontwerpen, informatie, afbeeldingen, e-mails, downloads, schema’s, modules en/of materialen, en overige inhoud op onze website en online teaching platform, eigendom zijn van ons, als Dienstverlener, en beschermd zijn door de relevante rechten van intellectuele eigendom, waaronder doch niet beperkt tot auteursrechten, merkenrechten, databankrechten, naburige rechten, octrooien en modelrechten.

12.2. Ik, als Dienstverlener, verleen aan jou, als Klant, een beperkt, persoonlijk, niet exclusief, niet sub-licentieerbaar, niet overdraagbaar en onherroepelijk recht om de diensten en producten te gebruiken voor persoonlijke doeleinden en onder de voorwaarden, zoals in deze algemene voorwaarden gesteld. Dit enkel gedurende de duurtijd van de overeenkomst.

12.3. Het is jou, als Klant, uitdrukkelijk verboden om ontwerpen, informatie, afbeeldingen en overige inhoud, opgesteld door ons, als Dienstverlener, te kopiëren, te wijzigen, openbaar te maken, voor directe of indirecte commerciële doeleinden te gebruiken of aan derden over te maken. Het is jou, als Klant, ook verboden om de gegeven licentie over te dragen aan derden. Jij, als Klant, mag sluitend de werken downloaden en opslaan en/of printen voor strikt persoonlijk gebruik.

12.4. Partijen kunnen steeds hiervan afwijken door middel van een schriftelijke overeenkomst.

Artikel 13 – Gegevensverwerking

13.1. Door het aanvaarden van een aanbod, verklaar jij je, als Klant, akkoord met de verwerking van jouw persoonsgegevens conform mijn privacy policy. Deze algemene voorwaarden dienen te worden gelezen in combinatie met onze privacy policy die toegankelijk is op onze website.

13.2. Door het aanmaken van een account, aanvaard jij, als Klant, zonder voorbehoud deze algemene voorwaarden. Daarnaast moet ik, als Dienstverlener, voor het aanmaken van het gebruikersaccount of het opmaken van bepaalde documenten de persoonsgegevens verwerken. De omstandigheden waarin dat gebeurt, worden nader omschreven in onze privacy policy.

13.3. In het kader van de diensten die ik, als Dienstverlener, verricht, verwerk ik als ‘verantwoordelijke’ persoonsgegevens van de contactpersonen die je, als Klant, opgeeft. De contactgegevens van deze personen kunnen verwerkt worden in het kader van mijn Klantenbeheer, voor marketingdoeleinden, en dienen om onze overeenkomst met jou, als Klant, naar behoren uit te voeren.

Artikel 14– Geheimhouding

14.1. Ik, als Dienstverlener, en jij, als Klant, zullen er beide toe gebonden zijn een volledige geheimhoudingsverplichting in acht te nemen. Dit houdt in dat ik, als Dienstverlener, en jij, als Klant, behoudens uitdrukkelijke toestemming van de andere, geen van de bedrijfsgeheimen van elkaar in verband met eender welk bedrijfsfacet mag gebruiken, verspreiden of overbrengen naar enig andere derde, in het bijzonder, maar zonder dat dit een limitatieve opsomming is, inzake de prijszetting, marketing, productie, financiering, en strategische ontwikkeling van de onderneming, lijsten of details inzake Klanten en vroegere of potentiële Klanten, contractuele voorwaarden, enz…, tenzij: – het informatie betreft die publiek beschikbaar is zonder toedoen noch nalatigheid vanwege ons, als Dienstverlener, en jou, als Klant – het informatie betreft die ik, als Dienstverlener, of jij, als Klant, verplicht zijn mee te delen wegens een definitief (waartegen alle rechtsmiddelen haar uitgeput) rechterlijk bevel, een definitieve arbitrale beslissing, of een definitief bevel vanwege een overheidsinstantie, – het informatie betreft die ik, als Dienstverlener, of jij, als Klant, verplicht is mee te delen op grond van enige wettelijke, decretale of reglementaire of andere bindende bepaling van overheidswege, – Ik, als Dienstverlener, of jij, als Klant, informatie dient mee te delen in het kader van onze of jouw verdediging in een gerechtelijke procedure of arbitrage. Deze geheimhoudingsverplichting zal gelden tijdens de duurtijd van de overeenkomst en erna.

14.2. Jij, als Klant, en ik als, Dienstverlener, erkennen het belang van deze verplichting. De schending van deze geheimhoudingsverplichting tijdens de duur van deze overeenkomst geldt als een ernstige fout. In geval van schending van dit artikel, zal degene die de inbreuk begaan heeft, een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd zijn van 1.500,00 euro onverminderd het recht om een aanvullende schadevergoeding te eisen, zo deze som niet voldoende de schade vergoedt. Deze schadevergoeding is verschuldigd aan de andere zonder dat dit het recht om alle mogelijke andere rechtsmiddelen aan te wenden, kan beperken.

14.3. Jij, als Klant, erkent dat ik, als Dienstverlener, bepaalde info (meer specifiek, doch niet limitatief: resultaten, foto’s, …) kan delen op onze sociale media kanalen/website. Jij, als Klant, dient uitdrukkelijk te laten weten wanneer je wenst dat ik, als Dienstverlener, bepaalde informatie niet openbaar maak.

Artikel 15 – Algemeen

15.1. Niemand kan zijn of haar rechten en/of verplichtingen voortvloeiend uit deze algemene voorwaarden of onze overeenkomsten overdragen aan een derde partij zonder toestemming van de andere partij

15.2. Wanneer een bepaling uit deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk in strijd zou zijn met een wettelijke bepaling, en daardoor nietig zou zijn, dan blijven deze voorwaarden voor het overige onverminderd van kracht. Indien nodig zullen partijen gezamenlijk een nieuwe bepaling overeen komen die in dezelfde lijn ligt met het doel van de nietige bepaling.

15.3. Deze overeenkomst wordt beheerst door het Belgisch recht. Elke betwisting i.v.m. de interpretatie of uitvoering van een contract en m.b.t. onze facturen behoort tot de uitsluitende bevoegdheid van het de rechtbanken waar onze maatschappelijke zetel gelegen is, tenzij dwingend recht anders bepaalt.


© 2024 SAMCirkel • Omgangstraat 1, 9750 Zingem • info@samcirkel.be • T 0478 97 09 33
BE 0867.819.507 • winkelmandprivacy policycookie policyalgemene voorwaardensitemap